Omg!! Deabea m-ai respir de cat am ras =))

Publicat de The Lost Kiddos , miercuri, 9 iunie 2010 08:48



























Azi a fost serbarea claselor a 12-a si a 8-a,o fost misto,dar frate...
la a 8-a...
Deci..marog,clasa 8D,8E,8C-aici au dansat unii,foarte misto (*marius :)) and co.)
clasa a 8-a B
acolo xDxD
Numarul special=))
razvan-michael jackson
sorsa la fel
fratee..au dansat prea taree!!!
Dar intre timp noi muream p'acolo de ras:))
*Vezi ruxy*
si cu masca aia scarry cu care se jucau george si Eros =))
dupaia au mai cantat unii,a venit iany cu chitara electrica O.O
eu ma holban p'acolo ca toate alea dupa gitah :o3
wtf,deci m-a enervat rau:-w
imi facea in ciuda :((
si marog,mai vb unii,iese iany din culise,isi deschide primii doi nasturi de la bluza si se dadea super smecher cu chitara si se uita la mine :-w :-l :-l
imi venea sa-l strang de gat
normal ca a cantat si cva de la Nirvana *cica=)* nici macar nu avea mufa de la chitara bagata=))
el doar mima,dadea el din cap ca nu stiu ce..in fine
urmeaza 8A
intra iany in scena cu unul la pian si unul la flaut,incep astia cu manele
maaa..daca nu m-am dat cu capul de toate scaunele din sala,mai si radea de mine x( x( x( "las' ca vede el",imi tot ziceam eu
canta si dansul pinguinilor...in fine,cea mai reusita serbare
care nici nu fusese organizata x] x] :):)
Dupa serbare,iesim noi,eu cu Monica si Ana,ne asezam pe iarba si imi da Monica sa-i citesc jurnalele din cls a 5-a si a 6-a ^ ^
in tot acest timp (cam 2 ore) nu observasem ca george,iany and co. erau in spatele nostru=))
el ii mai injurasem ca imi facea in ciuda;)) sper ca nu m-a auzit :-"
mai radem noi,nu stiu ce, e timpul sa plecam acasa.
Pe bulevard,Ruxy (care plecase mai demult) era cu mama ei si cu 2 pungi de forneti in mama ^ ^
suna monica,ia uitete pe partea cealalta in spate,ne facem noi cu mana...etc
a..am uitat sa va spun,cat timp eram in parc pe iarba,Razvan mi-a tirmis un sms cu cum v-a placut "show-ul nostru" eu,foarte tareee,,marog...asta incepea sa se laude,ma enerva
ruxy inca nu ma crede=))
maine ii arat mesajele
aaa..app,maine petrecerea cu pizza:X:X:X
si vineri serbarea de incheiere xD xD
:x::x:x
DEABEA ASTEEEEEEPT!!!!!!!!
va mai scriu eu,cand gasesc calculatorul deschis si parintii gone >:]
Byeeeeez >:D<>:D<>:D<

2 Response to "Omg!! Deabea m-ai respir de cat am ras =))"

Alba ca Zap@da Says:

deci nu-i corect..de ce tie si nu mie?nu mai avea mesaje sau ce?..oricum am vorbit cu el aseara....deci fata:iany nu se uita la tine nici cand se dezbraca,nici cand canta(si a cantat frumos cu aia,recunoaste)dar tie care iti cam place de el(si se observa din postare),ai impresia ca se uita la tine si ca iti facea ti in ciuda,dar el canta ca asa era spectacolul...dar ce sa zici...lov ya

The Lost Kiddos Says:

Theheeee:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
No comment....>__>

Trimiteți un comentariu