Noo good to see...

Publicat de The Lost Kiddos , luni, 7 iunie 2010 23:34


...Ca nu mi s-a ridicat pedeapsa >.<

acum am reusit sa scriu (reusesc) pt ca parintii is plecati si l-am prins pe fratemiu la pc >:]
acuma sta si o admira pe frumoasa saiko ^ ^
si ea sew supara ca fac misto de ea (cica;)) )
si ruxi ma bate la cap de jumate de ora sa ma imbrac azi in fusta la sc
eu cu fetze de genul ( :O :o :O
>.<>
frateee..urasc fustele si n-o sa port niciodata una (doar daca e un tutu negru:X:X)
In rest,nimeni nu poate sa-mi spuna cu ce sa ma imbrac>:) nici macar mama :D:D
la scoalaa:
dirigu face fite:)) Normal..
asa,joi,dam petrecere cu pizza >:):X
toate claseele de a 7-a >:P
Tre'sa inchid T-T Fratemiu ma bate>:)
Byeeeeeeeez>:D<>:D<
P.S. Happy birthday sM!! :)

1 Response to "Noo good to see..."

Alba ca Zap@da Says:

ya...Happy birthday sM!....ejty o fraiera pt ca ti-ar sta foarte bine in fusta sunt sigura,da in fine faci cum vrei...partyyyy joi,maine serbare de la a 12-a,vineri petrecerea de sfarsit de an si premierea...eh,macar sa se termine frumos anul(ca pt mine va incepe urat a8-a)...

Trimiteți un comentariu