P'afara xD

Publicat de The Lost Kiddos , duminică, 30 mai 2010 10:22


Hello all (care nu's decat 2-3:)) )
azi n-am facut cine stie ce..:D
am fost pe afara,cu bianca,andreea (pedofila :)) ) si inca 2 fete care au venit maiai tarziu
Ne plimbam noi ce ne plimbam,idiotii care ne fac intotdeauna cu mana,ne faceau cu mana:D:D dupa care cand dam sa plecam aia " paaaa:):):) "
noi...creepy >.>
ne mai plimbam noi,aia vin dupa noi=))
andreea: -hai sa fugim,repede
noi "huh?O_o"
asta fugea de rupea pamantul,bianca dupa ea s-o opreasca,am ramas doar eu cu febra mea si ciudatii aia....
unu arunca mingea pe langa mine,eu le-o dau,strig dupa fete,ala iar da mingea,eeh,mai dute ca ma dor picioarele!..ajung eu la rondou,aia pleaca:))
o sun pe bianca,astea erau deja in casa=))
Of...ce lase,dupa 5 min vin si ele
erau acolo niste pusti.Bianca vine se uita la mine,apoi la un pusti cu chiloti cu cranii
eu il intreb daca are pantaloni acasa,asta nu rasp (era cu bicla)vroia sa-mi calce my precious tenesi :-l
Bianca rade,striga la ala:
-Maa,,fata asta te place(arata spre mine)
-CIne eu?? O_O
-daa maa
-"cica,cica >_>"
pustiul ala: da eu nu sunt disponibil...
si mai da o tura cu bicla
dupa 2 minute
-...momentan
la care eu cu bianca izbucnim intr-un ras d'ala cu dureri de burta si lacrimi
dupa,plecam noi (trebuiau sa vina alea 2 fete)
nu facem nici 5 pasi,pustiu' ala vine la pustii lui si face: -ma place!!!
oh da=))
vin alea 2 fete,pleaca andreea
Bianca incepe sa povesteasca despre nu stiu ce brunet
eu dadeam acolo din cam,eram preocupata tare
bianca face:
-Sii stii,e asa brunet,si e fosrte slab,uite..imagineaza-ti cum as arata eu fara coaste
la care eu incep sa rad =))
-Ce ai?
-Pai...te vedeam in mormant;))
-AA..=)),scz,vroiam sa zic fara burta
-Umm..cam greu dar fie..
Mergem la fosta scoala,acolo teren de baschet,incep astea sa se joace,nimic important,dupa care plec acasa.

cum am mai spus,nimic iesit din comun:-??

In orice caz,byeeez

1 Response to "P'afara xD"

Alba ca Zap@da Says:

hopa!tu nebuno tu vrajesti pustii incat isi lasa prietenele pt tine...draga nu-i frumos.la mine a fost tare ca eu am fost la cheile dobrogei si prin zona...oricum te pup ne vedem la sc.

Trimiteți un comentariu