Karate Kid vs febra musculara =_="

Publicat de The Lost Kiddos , sâmbătă, 29 mai 2010 11:50


Hello!!!:)

Aazi..a 2-a ora de karate:X:X
a fost prea tare!!!!!!!
Eh..am invatat vreo 3-4 tehnici de dezechilibrare si 2 prize x]
Omg..deci era o faza in care trebuia sa-i sucesc piciorul unuia,am facut miscarea asta de vreo 50 de ori =_="

apoi..dupa tot antrenamentul,care a tinut de la 9 fara pana la 11
am mers pe plaja si ne-am bagat picioarele in apa (rece O______o)
pe urma calcam pe scoici :((((
am mers acasa. La 13 trebuia sa ma intalnesc cu Viv,mergem a gravity
Acolo,baieti..draguti:-??
A fost nu stiu ce concurs (naspa,nu faceau nici o schema pustii >.> )
si alt concurs de street
care a fost foarte tare!!
si pe urma la mall si facem mai multe poze,o vad si pe daria pácolo,si oana
:-??
in fine
dupa am mers la ziua de nastere a unui prieten de familie
a fost tare,doar ca am stat in brate cu chitara lui vreo 4 ore jumate=))
bagau aia pácolo muzica scarry incep si eu >:)
va mai spun maine ^ ^ tre sa ma bag in pat
Byezz all >:D<>:D<
Love you saiko& Vivi & Ruxi



1 Response to "Karate Kid vs febra musculara =_=""

Alba ca Zap@da Says:

uuu!baieti dragutzi...sunt in cautare...mi-a placut titlul.se pare ca ai avut o zi plina si distractiva.good for you!...eu am stat toata ziua si m-am uitat la The Vampire Diaries:e asa de tare,imi distrage atentia complet de la...zilele trecute,dar sunt vesela(ce poate sa faca un serial...xD)

Trimiteți un comentariu